Godziny pracy: Poniedziałek - Piątek 7:00 - 15:00

INFORMACJE OGÓLNE

 

1. Siedziba firmy wraz z Biurem Obsługi Klienta i Magazynem mieści się w Czatkowach 48 (83-110 Tczew)

 

2. Bieżącą obsługę Klientów prowadzi Biuro Obsługi Klienta od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 15:00

 

3. Firma realizuje proces obsługi Klientów zgodnie z wymaganiami regulaminu wewnętrznego firmy

 

4. Oferta sprzedaży jest przeznaczona dla podmiotów gospodarczych.

 

 

INFORMACJE O OFERCIE

 

Firma udostępnia Klientom na stronie www.lenixtoner.pl informację ogólne o sprzedawanych produktach, towarach, usługach. Informacje cenowe zawarte na stronie internetowej nie są ofertą handlową w rozumieniu art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego i nie stanowią podstawy ew. roszczeń ze strony Klientów. Tym niemniej firma dołoży wszelkich starań, by zawarte tam informacje były zawsze aktualne.

 

Ceny zawarte we wszystkich informacjach cenowych wyrażone są w PLN.

 

Informacje o dostępności wybranych produktów udzielane są na bieżąco przez pracowników Biura Obsługi Klienta firmy pod numerem telefonu +48 536 090 386 lub bezpośrednio u opiekuna handlowego lub pod adresem mailowym: biuro@lenixtoner.pl

 

 

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

 

1. Dostawa Towarów, realizowana jest na podstawie zamówień składanych drogą: poczty elektronicznej lub telefonicznie u opiekuna handlowego.

 

2. LenixToner zastrzega sobie prawo do odrzucenia błędnie lub częściowo wypełnionych formularzy zamówień.

 

3. LenixToner zastrzega sobie prawo do potwierdzania zamówień. W takim przypadku pracownik Biura Obsługi Klienta prześle do Państwa potwierdzenie zamówienia i/lub fakturę pro-forma, uwzględniające koszt zamówionego towaru w tym uzyskane rabaty wraz z kosztami transportu. Każda zmiana lub wycofanie zamówienia przez Odbiorcę/ Klienta może nastąpić jedynie za zgodą i po potwierdzeniu przez LenixToner.

 

 

SPRZEDAŻ TOWARÓW

 

1. Firma realizuje sprzedaż towarów z posiadanych zapasów magazynowych lub na zamówienie.

 

2. Towary z posiadanych zapasów magazynowych dostępne są dla Klientów w chwili ich zamówienia.

 

3. Dla pozostałych towarów, w zależności od asortymentu terminy realizacji zamówień wynoszą od 1 do 14 dni.

 

4. W sporadycznych przypadkach, przy zamawianiu produktów sprowadzanych z zagranicy termin realizacji może wynosić do kilku tygodni.

 

5. W przypadku wcześniejszego przedstawienia przez firmę oferty handlowej, realizacja dostawy na warunkach oferty uzależniona jest od złożenia kompletnego zamówienia w terminie ważności oferty.

 

6. O braku możliwości realizacji całości lub części zamówienia z przyczyn niezależnych od LenixToner, Odbiorca zostanie niezwłocznie powiadomiony, nie później niż w terminie 2 dni.

 

7. Zamówienia na Towary nietypowe, indywidualnie sprowadzone, wymagają pisemnego potwierdzenia możliwości ich realizacji przez LenixToner. Brak przeterminowanych zaległości płatniczych Odbiorcy w stosunku do LenixToner, jest jednym z warunków koniecznych do realizacji tego typu zamówień.

 

 

FORMA DOSTAWY

 

W systemie sprzedaży wysyłkowej zapewniamy dostarczenie towaru do każdego miejsca w Polsce w ciągu 24 godzin od chwili nadania przesyłki. Sprzedaż wysyłkowa realizowana jest poprzez firmę DHL lub InPost. W przypadku otrzymania zamówienia do godziny 12.30 wysyłka zamówienia następuje w dniu bieżącym, z wyjątkiem przyczyn niezależnych od firmy LenixToner, natomiast po tej godzinie wysyłka zamówienia może nastąpić w dniu następnym.

 

Koszty wysyłki towaru przy zamówieniu do kwoty 499 zł netto ponosi Odbiorca.

 

Zwrot Towaru dostarczonego Odbiorcy może nastąpić tylko i wyłącznie za zgodą i po pisemnym potwierdzeniu przez LenixToner.

 

Na zakupione Towary LenixToner wystawia Odbiorcy fakturę VAT.

 

W przypadku dostarczenia do Państwa uszkodzonego towaru/paczki, należy spisać protokół z kurierem firmy dostarczającej towar. Jest to niezbędnie do zgłoszenia roszczenia, do firmy ubezpieczeniowej.

 

 

ZWROT TOWARU

 

Klient ma prawo zwrócić tylko pełnowartościowy, bez śladów użycia towar.

 

Na odstąpienie od zawartej umowy oraz zwrócenie niechcianego pełnowartościowego towaru klient ma 3 miesiące od dnia otrzymania towaru. W tym terminie powinien poinformować sprzedawcę o tym składając pisemne oświadczenie oraz odesłać niechciany towar na adres siedziby firmy.

 

W/w nie dotyczy towarów nietypowych, indywidualnie sprowadzonych, produktów oryginalnych, które nie podlegają zwrotom.

 

 

PŁATNOŚĆ

 

Wszelkie zobowiązania w stosunku firmy LenixToner mieszczącej się w Tczewie są nadzorowane przez Krajowy Rejestr Długów na podstawie umowy współpracy.

 

Firma akceptuje następujące formy płatności: przedpłata, pobranie oraz przelew. Płatności w formie przelewów mogą dokonywać stali klienci o sprawdzonej wiarygodności finansowej, po dostarczeniu kopii następujących dokumentów:

 

a) Odpisu z właściwego rejestru KRS lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności Gospodarczej

b) Decyzji nadania NIP

c) Decyzji nadania REGON

 

Przy przekroczeniu terminu płatności firma zastrzega sobie możliwość wstrzymania realizacji dostaw i obciążenia ustawowymi odsetkami za zwłokę.

 

W przypadku konieczności egzekucji lub windykacji należności, Kupujący wyraża zgodę na powiększenie należności o wszelkie koszty egzekucji lub windykacji.

 

 

REKLAMACJE

 

Reklamacji podlegają towary, których okres gwarancji nie minął (36 miesiące na tonery / 12 miesięcy na wkłady atramentowe)

 

Przed wysłaniem paczki z reklamowanym towarem Klient powinien:

 

a) wypełnić formularz, który można uzyskać u opiekuna handlowego, przesłać na maila poczekać na zatwierdzenie i dołączyć do paczki

 

b) w przypadku zgłoszenia „złej jakości wydruku” reklamowanego produktu obowiązkowe jest załączenie wydruku testowego, potwierdzające jego wadliwość,

 

c) zaadresować paczkę z wyraźnym zaznaczeniem „DZIAŁ REKLAMACJI”.

 

 

POZOSTAŁE WARUNKI

 

Wszelkie uwagi i spostrzeżenia prosimy kierować do Biura Obsługi Klienta: tel. +48 536 090 386 lub bezpośrednio u opiekuna handlowego lub na adres malowy: biuro@lenixtoner.pl

 

LenixToner.pl zastrzega sobie prawo interpretacji zapisów niniejszego dokumentu.

 

LenixToner Iwona Rozińska

Tczew 1/06/2024

Ogólne warunki

Dostawy i płatności

LenixToner Iwona Rozińska z siedzibą w Czatkowach 48 (83-110 Tczew), NIP: 5931562553, REGON: 365885777.
 

Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści oraz zdjęć zabronione. Obowiązek informacyjny przed wyrażeniem zgód na przetwarzanie danych (zobacz)

Ogólne warunki dostaw i płatności >>

 

Realizacja: Plutowski.pl